Fejsbuk mu sad dođe kao neki čiča Fočo od stotinu ljeta od kad se pojavio supersonični snepčet, nova DM (što bi rekla virtuelna generacija). Tamo se komunicira kroz fotografiju koja je kao treptaj oka ili u par sekundi video poruke/snimka i sve to za samo 24 sata! Požurite, dok traju zalihe. Akcija! Zanimljivo mi je sa psihološkog aspekta da proučavam mlade naraštaje. Šta ih zanima, kako komuniciraju, šta im je fazon, sfera interesovanja…Kao neko ko se bavi medijima, tradicionalnim i novim koristim mnoge mreže zbog prirode posla, baš kao i aplikacije, ali sam u poslednje vreme sve bliža tome da ukinem Viber i Whats app jer me prilično zamaraju. Stalno mi stižu poruke, neko me nešto pita, a posao se često prenosi na te dve aplikacije. Volim moderne stvari, ali ne mogu da postignem sve. U meni još uvek živi onaj deo koji voli da se gleda u oči dok priča, a ne samo da nam se lica sijaju u mraku usled odsjaja ekrana od mobilnog telefona ili tableta.
Posebna poslastica su mi haštagovi #ilovemyjob #mylife #životmoj #svenasvetumoje #ljubavmoja #workhardplayhard #myhubby #loveofmylife. Mislim se ako voliš svoj posao, i radiš ga predano i odgovorno kad se setiš da udariš #lovemyjob? Takođe ako vredno radiš, kad stigneš da lupiš #workhardplayhard? Volim moju porodicu i mog čoveka, ali ne znam šta se krije u stalnom potenciranju haštagova #mylife #životmoj #svenasvetumoje #ljubavmoja #myhubby #loveofmylife. Gledam tako postove na instagramu i ništa mi nije jasno. Da li se na taj način ljubavni odnosi doživljavaju kao nešto veoma posebno, uzvišeno pa ih treba dodatno podcrtavati? Da li se ljubav prema deci (svojoj i sitnoj od ostale rodbine) veliča i uzdiže? Koje li haštagove koriste oni što su nezaljubljeni/neudati/muža bez / bez dece ne svojevoljno/ dečka bez / devojke ni na vidiku? Da li je ljubav i pripadanje na ispitu u doba digitala? Pripada li se samo onako do koske isključivo onlajn ili se računa na iskazivanje ljubavi i oflajn? Da li instagram ljubavi traju zauvek i dok nas vaj faj ne razdvoji? Ljudi često brkaju pojmove, pa objavljuju sve i svašta na društvenim mrežama. Prvo nije svaki PR – PR, tj. nije svaka objava vredna da ode u javnost. Pod javnost mislim na sve one koji vas mogu pronaći na virtuelnom nebu. Da ne nabrajam sve one potencijalne zloupotrebe vašeg lika ili dela. Pažljivo birajte šta postujete, a još pažljivije gde se locirate i koje haštagove koristite, jer se još brže možete pronaći na tim lokacijama. Mala doza tajanstvenosti uvek je dobrodošla, a kad preterujete u iskazivanju haštag emocija rizikujete da budete okarakterisani kao nešto što zapravo niste. A ko ste vi u stvari? Uzmite papir i olovku i napišite veliki naslov KO SAM JA? Dodajte zatim po stavkama sve ono što mislite da jeste. Uslediće oduševljenje ili otrežnjenje. Na vama je.
Uspešno ste se prijavili