Kampanja modne kuće Mango predstavlja različite ličnosti koje dele zajedničke vrednosti – sve su jedinstvene.
Podelu čini 7 osoba starosti od 20 do 63 godine koje su snimnjene u svakodnevnim situacijama u multikulturalnom okruženje distrikta „Venice Beach“ u Los Anđelesu.
Lin Slejter (63), profesorka američkog Univerziteta

Mango
Lin je postala modni influenser i ikona zahvaljujući svom blogu „Accidental Icon“, koji vodi paralelno sa svojom profesorskom karijerom.

Mango
Ostajući verna svom lajt motivu „Godine ne variraju“, ona pokreće blog zato što nije uspela da nađe magazin i blog namenjen ljudima koji žive normalne, ali zanimljive živote.
Staz (24) gitarista, Miša (26) frontmen pank grupe

Mango
Staz i Miša Lindes su sestre koje dele strast prema muzici, a pod uticajem oca, Hala Lindesa, gitariste benda „Dire Straits“. Staz, 24-godišnjakinja koja svira gitaru uspešno kombinuje svoju modeling karijeru sa pevanjem u rok grupi „The Paranoids“.

Mango
Miša, je članica pank grupe „Sad Girl“, u kojoj peva i svira gitaru.
Andre (50) modni fotograf, Parker van Nord (24) student

Mango
Andre i Parker van Nord iz Holandije su otac i sin, modeli po profesiji. Pedesetogodišnji Andre je otkriven pre 32 godine na koncertu „Rolling stones“ i do danas je uspešno vodio karijeru modnog fotografa i muzičara.

Mango
Parker je student koji je krenuo očevim stopama.
Loren Džonson (25), keramičarka

Mango
Poslednja zvezda kampanje je Loren Džonson. Prvobitno nije bila u planu da postane deo ove ekipe, ali od trenutka kada je kročila na set, zahvaljujući svojoj ličnosti, talentu i jedinstvenom izgledu, privukla je pažnju kreativnog tima, koji nije oklevao da je uvrsti među junake Priče o jedinstvenosti.
Pročitaj još:
Ivana Španović zasijala: Otvorila humanitarnu reviju u kreaciji naše dizajnerke
Naša lepotica osvaja svet mode: Sofija Milošević lice poznatog brenda
Neka vas svi gledaju ovog proleća! Kombinujte haljinice sa ovim modnim detaljem
Uspešno ste se prijavili