„Noć reklamoždera“ sinoć je u Sava centru označila velika buka koju su napravili posetioci uzbuđeni zbog zabavne noći koja je pred njima. Pištaljke su čekale na svakom sedištu, a već pri samom ulasku kroz celu salu se orio smeh i glasan zvuk pištanja.
Program je vodila Snežana Dakić, a pre nego što je najavila reviju najboljih reklama na svetu, dodeljene su nagrade za najbolja domaća ostvarenja.
Jedna od nagrada je bila za najboljeg glumca u domaćoj reklami, a ta čast je pripala Nenanu Jezdiću za reklamu „Ili jesi, ili nisi“koju su proglasili voditeljka Snežana Dakić i Boris Trivan.

Foto: Latif Adrović
– Najbolja reklama za našu zemlju su sigurno naši sportisti- rekla je Snežana Dakić i uručila nagradu za najbolju promociju Srbije u svetu, našim vaterpolistima. Nagradu su primili vaterpolista Filip Filipović i trener Dejan Savić.

Foto: Latif Adrović
Sara Jo, koja je izabrana od reklamoždera za najskockaniju pop zvezdu u Srbiji, uručila je nagradu pobednicama instagram konkursa „Skockajte se za savršen party!“, koji su organizovali „mts Noć Reklamoždera 2016“ i Ušće Šoping Centar.
Dve najkreativnije devojke nagrađene su sa šoping vaučerima u vrednosti od 10.000 dinara.

Foto: Latif Adrović
Reklama koja se našla na ovogodišnjoj svetskoj turneji je ni manje ni više nego – reklama za kaladont iz 1926. godine. Ova reklama čuva se u Muzeju jugoslovenske kinoteke, a nagradu je primio upravnik Muzeja Marjan Vujović.
Uspešno ste se prijavili