Nekada su nam bake govorile da će nam od kafe izrasti rep, dok su istovremeno sa komšinicama ispijale svoju petu kaficu toga dana.
Ipak, mladi ne mogu odoleti čarima ovog napitka, te već u tinejdžerskim danima traže onaj koji prija njihovim čulima i koji ih uvodi u svet odraslih. U svet kafe ulazimo sa oko 16 godina kada počnemo da ispijamo naše prve šoljice ovog napitka.
Kako ona može da nam odredi prave prijatelje?

Foto: Profimedia
Iako su nam danas dostupni razni izvori komunikacije sa ljudima, bliskost je više neko ikada na ceni. U moru fotografija, lajkova, rikvestova i ostalih stranih izraza koji su nekako vremenom postali sasvim normalan deo našeg rečnika, ponekad možemo malo da se izgubimo.
Tako se u toku dana čujemo sa pet, šest prijatelja, dogovaramo se za viđanje, damo kratku analizu šta nam se dešava u životu i pročitamo njihovu, a onda se to viđamo oko kojeg smo započeli dopisivanje u stvari ne dogodi.
„Hajde da popijemo kafu“, nije samo viđanje iznad dve šoljice ovog toplog napitka. To je nešto mnogo više, iako to ponekada zaboravljamo.
Koliko puta vam se desilo da se ispijanje kafe pretvori u priznavanje svih tajni najboljih drugarici?
Sećate li se kako ste nekoliko puta sele samo na pola sata da se odmorite u nekom kafiću pa se udubile u razgovor koji je trajao do kasno u noć? Pamtite li kako se miris kafe širio po celom stanu dok ste sa prijateljima čekali jutro nakon prve lude žurke?

Foto: Profimedia
Te stvari i sećanja ne mogu da se obrišu tako lako kao jedno dopisivanje ili profil na društvenim mrežama.
„Hajde da popijemo kafu“ ponekada može da znači stotinu različitih stvari. Ta rečenica je u stvari „teško mi je“, „trebaš mi“, „srećna sam“ ili „tužna sam“, a to mogu da znaju samo pravi prijatelji.
Oni koji su uvek tu za vas i u dobru i u zlu.
Ne mešajte svet koji treperi na ekranu ispred vas kada se ulogujete na vaš profil, sa onim koji je stvaran i čini vas osobom kakvom jeste danas. Ne verujte da je razmena nekoliko rečenica sa telefonom u ruci nešto što je vrednije od dodira, ili slušanja nečije priče.
Istraživanje pod nazivom „Friendship module“, rađeno u novembru 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé, sproveo je GfK na uzorku od 400 učesnika uzrasta od 15 do 25 godina, na nivou cele Srbije i uzorku koji je činio podjednak procenat muške i ženske populacije. Rezultati su pokazali da prijatelji koje imamo onlajn nisu društvo koje uvek želimo pored sebe oflajn.
Dakle, ne gubite vreme i već večeras pozovite najbolju drugaricu na kafu. Ovo je vaše veče!
Pročitajte još:
Za sve ljubitelje kafe: Probajte malo drugačiji omiljeni napitak
I
Uspešno ste se prijavili