Doduše, u Srbiji još ne u velikoj meri, jer ovde mnoge dame odlučuju da igraju ulogu „druge žene” iz ljubavi prema određenom muškarcu sa burmom na ruci, a ne zbog velikog novca koji on ima na računu.
Međutim, u Americi i drugim razvijenim zemljama među žrtvama globalne krize našle su se ljubavnice bogatih menadžera i finansijera, što je potvrdilo i istraživanje jedne agencije specijalizovane za imovinu. U ispitivanju koje je naručio britanski dnevnik „Dejli telegraf” stoji da je 80 odsto bogataša na razne načine ukinulo „troškove” za intimne prijateljice, jer su se na spisku mera štednje našle kao višak. Direktori, trgovci sa berze, upravnici fondova i drugi muškarci sa „debelim” novčanicima spremni su da se oslobode svojih ljubavnica, koje su primorane da potraže neki posao kako bi u svom budžetu nadomestile novac koji su im pratioci darivali.
U Americi je objavljen i priručnik za preljubnike sa uputstvom kako treba štedeti u vreme krize, dok su u Parizu, gradu svetlosti i ljubavi, gde se neverstvo smatra sastavnim delom života, hotelijeri registrovali sve ređe dolaske parova.
A da nije lako ni ljubavnicama u dalekoj Kini potvrđuje slučaj jednog Kineza, koji, zbog udara recesije, nije više mogao da izdržava pet ljubavnica, a pošto nije mogao da se odluči koju će da zadrži, a kojoj da kaže „zbogom”, organizovao je izbor za naj-ljubavnicu. Kinez je organizovao takmičenje na kojem je jedna kandidatkinja ispala posle prve runde, druge dve su eliminisane u drugoj rundi kada je trebalo prikazati veštine vođenja razgovora, dok je treća runda „takmičenje u piću” trebalo da presudi o konačnoj pobednici. Međutim skandal je izbio kada je prvoeliminisana kandidatkinja pokušala da, iz osvete, ubije biznismena i njegove ostale četiri ljubavnice.
Ipak, i pored krize verovatno će biti i onih muškaraca koji neće tako lako moći da se odreknu blizine svojih ljubavnica, a ni onih žena koje će biti spremne da se odreknu zagrljaja „voljenih” muškaraca, ali – i luksuznih poklona na koje su navikle. Činjenica je da će dame koje su navikle na darove ljubavnika morati da zaborave na skupocen nakit, vožnju u lepim automobilima, najnovije parfeme, firmiranu garderobu… Dok kriza ne prođe. A onda će, verovatno, uslediti „lov” na nove bogate ljubavnike.
Uspešno ste se prijavili
Izvor:Diendi