Za domaće i strane goste, pripremljeni su i brojni programski noviteti i pivske zone, a posetioce festivala, uz besplatan ulaz, očekuje čak 37 nastupa domaćih, regionalnih i svetskih zvezda na dve bine.
Kao jedan od najprepoznatljivijih turističkih brendova naše zemlje, Belgrade Beer Fest već petnaest godina ljubiteljima dobre zabave nudi garantovan provod uz najraznovrsnije pivske ukuse i koncerte prestižnih muzičkih izvođača.
Belgrade Beer Fest, iz godine u godinu, veliku posećenost festivala koristi da sporovodi društveno-odgovorne i humanitarne kampanje, kao i akcije koje posetiocima omogućavaju ugodan boravak i maksimalnu bezbednost na festivalu.
„Društvo, ko vozi kući?“ jedna je od najznačajnijih akcija odgovorne konzumacije i bezbednosti u saobraćaju, koju već petu godinu zaredom organizuje kompanija HEINEKEN Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP), Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ Belgrade Beer Festom.
Kao i prethodnih godina, za sve posetioce će biti obezbeđen besplatan gradski prevoz za dolazak i odlazak sa festivala do četiri ključne tačke u Beogradu, a biće organizovan i međugradski prevoz iz Novog Sada, Niša i Kragujevca. Pored
besplatnog prevoza, posetioci će moći da učestvuju i u interesantnim edukativnimaktivnostima na temu odgovorne konzumacije, koje ih očekuju na Safe zoni u okviru festivala. Pre početka festivala posetioci će biti informisani o načinu prijave za međugradski prevoz i redu vožnje gradskog prevoza.
U cilju podizanja svesti o značaju i važnosti reciklaže, Belgrade Beer Fest devetu godinu zaredom u saradnji sa Ball Packaging Europe, Recan fondacijom za reciklažu limenki za piće i partnerima organizuje društveno-odgovornu i ekološku kampanju Biram da recikliram.
Uspešno ste se prijavili