15 49.0138 8.38624 arrow 1 bullet 1 5000 1 0 horizontal https://aska.rs 300 4000
Aska ženski magazin – Okreni na svoju stranu
  • O nama
  • /
  • Kontakt
  • /
  • Prijavi se
  • /
Aska
  • Emotivna
    • Veze
    • Seks
    • Venčanja
  • Odgovorna
    • Porodica
    • Deca
    • Aktuelne vesti
  • Zdrava
    • Savremena medicina
    • Alternativna medicina
    • Trudnoća
    • Fitnes
    • Aktuelne vesti
  • Obrazovana
    • Posao
    • Edukacija
    • Pravni saveti
    • Jedna od nas
  • Izazovna
    • Moda
    • Lepota
    • Aktuelne vesti
  • Aktivna
    • Uradi sama
    • Hrana
    • Uređenje doma
  • Radoznala
    • Naše zvezde
    • Svetske zvezde
    • Putovanja
    • Astrologija
  • Druželjubiva
    • Askine drugarice
    • Vuk i Aska
    • Aska u akciji
FacebookTwitterInstagramPinterestYoutube
Naslovna » Obrazovana » Edukacija » Da li znate šta predstavlja znak za ženski WC? Ne, nije haljina u pitanju...

Foto:Pixabay

Da li znate šta predstavlja znak za ženski WC? Ne, nije haljina u pitanju…

Aska logo
Aska
5. oktobar 2020. 16:26
Toliko puta ste pogledali znak za ženski WC i mislili ste da je u pitanju žena koja nosi haljinu? Prevarili ste se...
PODELI
F
T
G
P

Kompanija Axosoft iz Arizone želi da izjednači muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su došli na ideju za novi ženski znak za WC.

Poznato je da muški znak na toaletima znači pantalone, dok je ženski znak u haljini što bi sada već moglo da izgleda zastarelo i ograničavajuće. Kompanija Axosoft iz Arizone želi da izjednači muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su došli na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji „Girls in Tech“.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako oznaka koja predstavlja haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebalo to da predstavlja. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.

– U nuci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz ove kompanije.

Kampanji pod sloganom “It was never a dress“ („Nikada nije bila haljina“) cilj je da se podstaknu razgovori o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije reč samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u mnogim zanimanjima.

 

Uspešno ste se prijavili

Edukacija, Obrazovana, Skorašnji članci, z-slajder
Wc, ženski wc, znak
Da li nas očekuju nova pooštravanja mera: Epidemiolozi o razbuktavanju korone i oprezu
Srbi važe za jedne od najboljih ljubavnika u Evropi: Urolog kaže da ipak postoji jedan problem u tome
28. avgust 2025.Vanja Vidić

Zašto parfemi ne mirišu isto tokom čitave godine?

28. avgust 2025.Vanja Vidić

Od tribina do ulice: Sportski dres kao modni must-have i ovog leta

28. avgust 2025.portal_admin

Srpska lepinja osvojila Evropu: Našla se među deset najboljih hlebova

Aska u akciji
Medifem

Najnovije objave

28. avgust 2025.Vanja Vidić
Zašto parfemi ne mirišu isto tokom čitave godine?
28. avgust 2025.Vanja Vidić
Od tribina do ulice: Sportski dres kao modni must-have i ovog leta
28. avgust 2025.portal_admin
Srpska lepinja osvojila Evropu: Našla se među deset najboljih hlebova
27. avgust 2025.portal_admin
Dišenova mišićna distrofija, trka s vremenom u kojoj terapija znači život
26. avgust 2025.portal_admin
Žene će ove jeseni nositi smele boje kose – ove nijanse će većina tražiti frizerima

O NAMA

Redakcija Aska

O nama

KATEGORIJE

Askine teme
  • Aktivna
  • Astrologija
  • Druželjubiva
  • Emotivna
  • Hrana
  • Izazovna
  • Izdvajamo
  • Obrazovana
  • Odgovorna
  • Radoznala
  • Stručnjaci
  • Svetske zvezde
  • Zdrava
Copyright © 2016 ASKA-TEAM d.o.o.
FacebookTwitterInstagramPinterestYoutube