U vreme kada modne industrije traže više inkluzivnosti i raznovrsnosti, svedoci smo kako se revije razvijaju i sa novim modelima donose nove načine promocije istih. Ipak, ako se osvrnemo na nedavni intervju u Vogu, sa direktorom marketinga brenda Viktorija sikret, Edom Razekom, reklo bi se da ovaj mega popularni brend donjeg veša ne želi da se razvija.

Foto: Profimedia
Svi znamo ko su Viktorijini anđeli i kako izgledaju te manekenke, a ono što je Ed želeo da kaže razbesnelo je mnoge. On je bio odrečan u tome da modele ovog brenda nose plus sajz modeli, ili transrodne osobe.
– Mislim da na našoj reviji ne bi trebalo da imamo transrodne osobe, niti plus sajt modele. Naše revije traju 42 minuta i to je vreme čiste fantazije. Manekenke našeg brenda su san svakog muškarca, a sve žene bi volele da budu baš kao one. Ne brine nas što ne mogu svi da nose naše modele, jer mi nismo robna kuća pa da svako nađe nešto za sebe – rekao je Ed, a onda su se na društvenim mrežama aktivirali mnogi koji su kritikovali njegov stav.

Foto: Profimedia
Ali Ed je bio uporan da istraje u svojoj misiji, pa je nastavio:
– Da li mislite da je potrebno da se izvinjavam zbog izgleda naših manekenki? Naravno da ne! One su savršenstvo, a upravo njihovo telo i građa su im i doneli svetsku slavu. Mi želimo spektakl, šou i lepe žene. Pa svako doživi određenu fantaziju dok gleda našu reviju, a tu nema mesta za plus sajz modele – izjavio je Ed.

Foto: Profimedia
Kako je naveo, to što su „agresivno mršave“ manekenke ne znači da nisu zdrave, već da bi trebalo da budu uzor mnogima. Ovim rečenicama je na neki način ugrozio ugled ovog brenda.
Da li vi smatrate da je Ed preterao ili bi manekenke ipak trebalo da budu ekstra fit?
Pročitaj još:
“Viktorijini anđeli”: Za njima svi uzdišu, a malo ko zna šta se krije iza piste!
One su ovogodišnje pojačanje poznatog brenda: Viktorijini anđeli bogatiji za 18 lepotica!
Uspešno ste se prijavili