Koliko god se trudili da se dodvore i isprave štetu nanetu odbijanjem da prihvate da su sva tela predivna, brend Viktorija sikret nastavlja pad u ponor nezaustavljiv od 2018. godine. Podsetimo, brend nikako nije želeo da postane inkluzivan i u svoje modele uvrsti plus sajz i transrodne žene. To je čak i rekao tadašnji direktor marketinga Ed Razek.
"Lingerie chain Victoria’s Secret is reportedly ditching its woke, feminist makeover of recent years as it hasn’t translated to business success."$VSCO pic.twitter.com/E2qmRmVjhy
— Trevor Scott 🎃 (@TidefallCapital) October 18, 2023
Ipak, da bi kako tako očuvali ime i brend, koji su, ispostaviće se, bili nepopravljivo oštećeni, sa inkluzijom su počeli već 2019. Ovog septembra su predstavili novu kolekciju koja je nazvana Turneja, predstavivši neke nove Anđele.
Međutim, kako je preneo CNN, finansijski izveštaji za ovu godinu pokazuju pad u prodaji ekskluzivnog veša od pet procenata, što je navelo direktore da razmišljaju o drugačijim, seksepilnijim kampanjama. Iz Viktorije sikret insitiraju da to neće naškoditi inkluzivnosti kao i da je „inkluzivnost vrlo seksi“.
Ostaje da vidimo šta će ovaj kontroverzni i okaljani brend sledeće uraditi.
PROČITAJTE JOŠ:
Nova era brenda Viktorija sikret – plus sajz modeli su novi Anđeli!
Čelnici brenda Viktorija sikret šokirali: Kod nas nema mesta za plus sajz modele i transrodne manekenke!
Foto nedelje: Adrijana Lima više nije Anđeo, ali je izgledala anđeoski!
Uspešno ste se prijavili