15 49.0138 8.38624 arrow 1 bullet 1 5000 1 0 horizontal https://aska.rs 300 4000
Aska ženski magazin – Okreni na svoju stranu
  • O nama
  • /
  • Kontakt
  • /
  • Prijavi se
  • /
Aska
  • Emotivna
    • Veze
    • Seks
    • Venčanja
  • Odgovorna
    • Porodica
    • Deca
    • Aktuelne vesti
  • Zdrava
    • Savremena medicina
    • Alternativna medicina
    • Trudnoća
    • Fitnes
    • Aktuelne vesti
  • Obrazovana
    • Posao
    • Edukacija
    • Pravni saveti
    • Jedna od nas
  • Izazovna
    • Moda
    • Lepota
    • Aktuelne vesti
  • Aktivna
    • Uradi sama
    • Hrana
    • Uređenje doma
  • Radoznala
    • Naše zvezde
    • Svetske zvezde
    • Putovanja
    • Astrologija
  • Druželjubiva
    • Askine drugarice
    • Vuk i Aska
    • Aska u akciji
FacebookTwitterInstagramPinterestYoutube
Naslovna » Obrazovana » Često imate naporne klijente na poslu? Zauzmite OVAKAV stav i bićete pobe...

Foto:Profimedia

Često imate naporne klijente na poslu? Zauzmite OVAKAV stav i bićete pobednik te konverzacije!

Aska logo
Aska
10. decembar 2018. 15:54
Ako vas klijent vređa, ne vraćajte istom merom. Setite se da branite svoj ugled i ugled svoje firme pa da bi valjalo da vi ostavite dobar utisak.
PODELI
F
T
G
P

Kojim god poslom da se bavite verujemo da ste naišli na „one klijente“ koji do podna mrze sebe, a od podne ceo svet. Koji misle da sve može da se reši bukom, svađom i drčnim stavom. Ako vam je poznata ova situacija, kako ste reagovali?

Koliko god bili pred izazovom da uzvratite vređanje, da odgovorite vikom ili ga ljutito pogledate, zadržite profesionalni pristup. Potrudite se da takvom klijentu ne date previše prostora za raspravu. Poljuljajte mu sigurnost, zadržite samokontrolu i uverite ga da će sve biti u najboljem redu.

Ukoliko vas verbalno napada, nemojte da ga prekidate dok izlaže svoje. Kada završi stanite u sopstvenu odbranu, ali mirnim tonom i pristojnim rečima. Ponudite mu konstruktivna objašnjenja i nikako nemojte da zauzmete stav da je sve što on kaže loše, a da ste vi i vaša firma najbolji. Zadržite emotivnu kontrolu tokom celog razgovora i tako ćete uspeti i njega da smirite. Možda to uvek nije lako, ali kada jednom vidite efekat koji ćete postići tim načinom obraćanja, poželećete svaki naredni put da se postavite isto!

Pročitaj još:

ČETIRI koraka koja će vam pomoći da pokažete stav: Evo kako da se zauzmete za sebe na poslu!

Konkurisali ste za novi posao? Ova pitanja postavite potencijalnom budućem poslodavcu!

Plačete na poslu? Ovo su razlozi da se ne osećate loše zbog toga!

Uspešno ste se prijavili

Obrazovana, Posao, Skorašnji članci
Klijent, Nervoza, Posao

Izvor:Aska/Index

Haris i Melina Džinović: Spremite se za koncert pun derneka i dobrog stajlinga!
Dnevni horoskop: Jarčevima moguća neprijatna vest, Vagama stižu pravi saveti!
22. maj 2025.Vanja Vidić

Ona je prva pokazala da je i nežnost moć: Meri Kasat, žena koja je slikama oslobodila žene

22. maj 2025.portal_admin

Šta ako imate kompleks superiornosti ili imate posla sa takvom osobom

22. maj 2025.portal_admin

Dnevni horoskop: Rakove emocije vode u dubine introspekcije, Ovnovima emotivno olakšanje

Aska u akciji
Medifem

Najnovije objave

22. maj 2025.Vanja Vidić
Ona je prva pokazala da je i nežnost moć: Meri Kasat, žena koja je slikama oslobodila žene
22. maj 2025.portal_admin
Šta ako imate kompleks superiornosti ili imate posla sa takvom osobom
22. maj 2025.portal_admin
Dnevni horoskop: Rakove emocije vode u dubine introspekcije, Ovnovima emotivno olakšanje
22. maj 2025.portal_admin
Promocija knjige „Moć svetla – Boris Gortinski“
21. maj 2025.Vanja Vidić
Vodič za dugotrajan manikir bez UV lampe: Evo kako same da sredite nokte i da traju danima

O NAMA

Redakcija Aska

O nama

KATEGORIJE

Askine teme
  • Aktivna
  • Astrologija
  • Druželjubiva
  • Emotivna
  • Hrana
  • Izazovna
  • Izdvajamo
  • Obrazovana
  • Odgovorna
  • Radoznala
  • Stručnjaci
  • Svetske zvezde
  • Zdrava
Copyright © 2016 ASKA-TEAM d.o.o.
FacebookTwitterInstagramPinterestYoutube