Kojim god poslom da se bavite verujemo da ste naišli na „one klijente“ koji do podna mrze sebe, a od podne ceo svet. Koji misle da sve može da se reši bukom, svađom i drčnim stavom. Ako vam je poznata ova situacija, kako ste reagovali?
Koliko god bili pred izazovom da uzvratite vređanje, da odgovorite vikom ili ga ljutito pogledate, zadržite profesionalni pristup. Potrudite se da takvom klijentu ne date previše prostora za raspravu. Poljuljajte mu sigurnost, zadržite samokontrolu i uverite ga da će sve biti u najboljem redu.
Ukoliko vas verbalno napada, nemojte da ga prekidate dok izlaže svoje. Kada završi stanite u sopstvenu odbranu, ali mirnim tonom i pristojnim rečima. Ponudite mu konstruktivna objašnjenja i nikako nemojte da zauzmete stav da je sve što on kaže loše, a da ste vi i vaša firma najbolji. Zadržite emotivnu kontrolu tokom celog razgovora i tako ćete uspeti i njega da smirite. Možda to uvek nije lako, ali kada jednom vidite efekat koji ćete postići tim načinom obraćanja, poželećete svaki naredni put da se postavite isto!
Pročitaj još:
ČETIRI koraka koja će vam pomoći da pokažete stav: Evo kako da se zauzmete za sebe na poslu!
Konkurisali ste za novi posao? Ova pitanja postavite potencijalnom budućem poslodavcu!
Plačete na poslu? Ovo su razlozi da se ne osećate loše zbog toga!
Uspešno ste se prijavili
Izvor:Aska/Index