Pisali smo o tome koliko je digitalizacija uzela maha i da je sigurno u pitanju „nauka za sebe“, al opet kao da se ne priča dovoljno. Mnogo ljudi misli da je to bauk i „prodavanje magle“, gubljenje vremena, međutim ukoliko pustite mašti na volju i pratite korak digitalizacije ona vam može mnogo lepih stvari doneti.
Ukoliko se posvetimo nežnijem polu, recimo, to što ste postale mame i otišle na trudničko, porodiljsko, ne znači da morate da sedite kući i dosađujete se. To je jedna od najvećih prednosti ovog poslovnog pravca. Iz svog doma možete da radite, uživate, birate radno vreme, ali i da zarađujete.
Osećaćete se korisno i produktivno.
Zvuči primamljivo, zar ne?

Foto: Profimedia
Ukoliko vam fali edukacija, a zainteresovani ste za ovu temu tu su stručnjaci iz ove sfere da vam pomognu. Ukoliko imate korporacije čiji posao želite da pospešite ili sami želite da postanete preduzetnik i saznate sve o brendiranju, marketingu itd, potrebno je da budete digitalno pismeni. Direct Media Akademija se između ostalog i time bavi. Ona je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.
Od 15- 18. maja je održana trodnevna akademija na kojoj su se polaznici bavili edukacijom o novim trendovima u marketingu i komunikaciji. U dva modula je bilo podeljeno 80 polaznika, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo se i o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.
– Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj – poručili su učesnici devete Akademije.

Foto: Profimedia
Svi prisutni su imali priliku da čuju jednog od osnivača Skajpa, Jonasa Kjelberga, cenjenog predavača i investitora u startap biznise. On je doneo priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove.
Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije „I have a dream“ posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.
Pročitaj još:
Društvene mreže i zanimanje novog doba: Saznajte sve o digitalnom marketingu!
Šansa za budućnost: Zašto je važno da budemo digitalno pismeni?
Da li ima mesta za frilensere u Srbiji? (Ne)siguran posao koji radite od kuće!
Uspešno ste se prijavili