Novo doba nosi sa sobom i dosta novih zanimanja, a digitalni marketing je definitivno među njima.
Savremena oblast, kojoj se već nekoliko godina posvećuje mnogo pažnje, toliko se istakla da može da se kaže da je postala „nauka za sebe“!
Ovo zanimanje je trenutno jedno od najpopularnijih, koje je za kratko vreme postalo veoma korisno. Mnoge kompanije i brendovi kroz ovakav vid marketinga pospešuju svoju prodaju i generalno posao.
Zastupljenost na internetu danas se podudara sa zastupljenošću na tržištu, samo je važno da se te dve grane „slože“.

Foto: Profimedia
Ono što su nekad bile novine sada su internet sadržaji, savremeni izvor informacija i mesto koje svojim korisnicima pruža dosta slobode i prostora za zaradu, samo ako umete. Poenta je da ovladate ovim „novim zanatom“.
Svi znamo da su društvene mreže jako zastupljene i kada se kaže digitalni marketing odmah povežemo to dvoje, ali kako one donose novac i poslovni uspeh?
U Srbiji postoji dosta agencija koje su specijalizovane samo za ovaj internet marketing. Razgovarale smo sa stručnjakom iz ove sfere poslovanja ne bi li vam malo približile koji je zadatak ove struke.
Šta se sve podrazumeva pod digitalnim marketingom?
– Svaki vid promocije koji se obavlja putem interneta, odnosno danas se to radi pre svega putem društvenih mreža. Poenta digitalnog marketinga jeste da, baš ono što ste vi napisale i ono čime se vi bavite, privuče. Da osoba obrati pažnju na vas na pravi način. Da bi pogledao vašu stranicu ili profil potrebno je da imate neki plan. Mi, kao agencija za digitalni marketing, smo tu da osmislimo i realizujemo čitavu strategiju kako da privučemo pažnju vaše ciljne grupe. Kasnije, na osnovu podataka koje nam internet onlajn pratforme nude, vidimo šta je donelo dobre rezultate, a šta treba da se unapredi i u skladu sa tim delamo – objašnjava Vesna Bogdanović, digital akaunt menadžer (Digital Account Manager).

Foto: Profimedia
Da li su „cake“ ovakvog tipa promocije primenljive i u privatnom životu?
– Činjenica je da je povezanost poslovnog digitala sa privatnim postao jak onog momenta kada su društvene mreže postale sastavni deo naše svakodnevice. Prema raznim istraživanjima smatra se da prosečni internet korisnik skroluje (pretražuje) oko 90 metara materijala tokom jednog dana. Ukoliko imate društvene mreže, jasno je da želite sebe da promovišete na neki način svojim pratiocima, tako da jeste, digitalni marketing je jako povezan sa privatnim životom. Što se tiče „caka“, za one koje planiraju da porade same na svom onlajn imidžu, treba da se kaže da su za početak najvažnije zanimljive i lepe fotografije, redovno objavljivanje istih i poželjan je tekst ispod sadržaja koji prati te objave i drži pažnju. Za svaki ozbiljniji vid promocije treba vam ipak naša pomoć – zaključuje Bogdanovićeva.
Interesantno, zar ne?! Koliko pažnje vi ovome posvećujete i da li vidite korist digitalnog marketinga?
Pročitaj još:
Nemate naviku da koristite rokovnik? Ovo su razlozi zbog kojih morate sebi da nabavite jedan!
Kad karijera zameni muškarca: Da li su poslovne žene usamljene?
Važna je dobra atmosfera: Kako da se slažete sa kolegama na poslu?
Uspešno ste se prijavili