Novi spot Ane Stanić je u trci za Najbolji spot godine ali i još devet kategorija
Konkurs za festival “MTS Vision – Over the top”, koji vraća video muzičke nagrade u region, je u punom jeku. Od 1. oktobra, od kada i traje konkurs, u trci je preko preko 200 spotova koji će selekciona komisija sredinom decembra razvrstati u 20 kategorija, kada će i početi glasanje. “Ono što smo mi”, novi video spot Ane Stanić prijavljen je čak za deset kategorija.

Foto: Latif Adrović
– Ja sam ona generacija koja je odrasla na MTV-u i podjednako se divila i spotovima i pesmama i tim pevačicama, pevačima, grupama, u smislu ne samo zvuka nego i njihovog vizuelnog identiteta, tako da mi je to nekako bilo prirodno tako da gledam i na svoje izražavanje, svoje bavljenje muzikom- rekla je Ana.
Pevačica poznata po svojim pesmama koje je uvek pratila savršena ekranizacija kaže da je snimanje spota za pesmu “Ono što smo mi” bilo vrlo zahtevno u tehničkom i produkcionom smislu, ali da joj to nije bio problem jer je želela, po prvi put, da ima akcioni spot u kom će baš ona biti akciona heroina.
Nije krila svoje oduševljenje zbog učešća na festivalu.
-Mislim da je ovo super inicijativa, super ideja i baš mi je drago da ću biti u tom takmičenju- rekla je Ana.
A koji je prvi spot koji je Ana snimila u samostalnoj karijeri i u kakvom sećanju joj je ostao isti, kao i celokupan razgovor pogedajte u videu:
Pročitaj još:
Ovako izgleda kada se okupe poznati: Zvezde u noćnom provodu
Uspešno ste se prijavili