Moderno dobra u kome živimo donosi mnoge promene u svakom aspektu našeg života. Tako je i privatnom i u poslovnom smislu sve češći pojam „lični brend“.
– Danas živimo u digitalnom vremenu u kome, hteli mi to ili ne, već i samim nalogom koji otvorimo na nekoj društvenoj mreži, stvaramo svoj lični brend. Često dobijemo priliku samo za prvi utisak što je posledica brzine kojom živimo i površnosti u međuljudskim odnosima do koje je savremeni način života doveo. Zbog toga je lični brend izuzetno važan, ne samo u poslovnom smislu, već je to način na koji predstavljamo sebe svetu. Ako znamo ko smo – lakše ćemo sebe predstaviti drugima- objašnjava renomirani life, health & business kouč i trener za lični razvoj Dragana Jovanović.

Dragana Jovanović, Foto: Igor Prusac
Način na koji sebe predstavimo šalje sliku o nama i ukoliko smo istrajni i verni onome što zaista jesmo počinje stvaranje ličnog brenda.
– Ljudi koji nose svoju istinu kroz život su autentični, jer žive u skladu sa svojom životnom svrhom i svojim vrednostima. Kada njihova istina služi na dobrobit drugima – oni su harizmatični lideri. Naša intuicija uvek prepozna ko se modifikovao da bi lakše preživeo. Od autentičnog ja, takve osobe su postaju socijalno ja, što dovodi do nezadovoljstva i patnje, jer život gubi smisao. Vratiti se sebi, svojim vrednostima je preduslov i osnova stvaranja ličnog brenda. Zato se lični brend stvara i teško održava, jer nositi svoju istinu kroz život zahteva da budemo hrabri i istrajni- naglašava Dragana.
Pročitaj još:
Kako da osvestimo svoj identitet? Pronađite unutrašnju moć u sebi
Knjiga koja donosi sreću: Štivo za sve koji su spremni da ostvare pun potencijal
Uspešno ste se prijavili