Ovo veče je bilo u znaku kreativnosti, ekologije i Beograda koji se već 20 godina nalazi na svetskoj mapi Noći Reklamoždera, čiju porodicu čini preko 160 gradova.
Ispred domaćina večeri obratio se Marjan Vujović upravnik Muzeja Jugoslovenske Kinoteke, koja nastavlja saradnje između ove važne institucije i Cinemateque “ Jean Marie Boursicot“ najznacajnije reklamoteke na svetu.
Marijan Vujović je izrazio veliku zahvalnost organizaciji Noći Reklamoždera koja će značajno uticati na razvoj kako Jugoslovenske Kinoteke tako i Beograda.
U svečanoj sali Jugoslovenske Kinoteke zvanicama su premijerno prikazani sjajni filmove iz serijala „Nature iz speaking“- non profit organizacije Conservation International.
Koliko je važna ova tema i za Beograd, rekao nam je Goran Trivan gradski sekretar za zaštitu životne sredine, istaknuvši koliko je važna uloga oglašivača za očuvanje životne sredine i koliko je Srbija napredovala slanjem poruka koje su od izuzetnog značaja za očuvanje prirode, te da ne treba gubtit nadu o boljem sutra ma koliko to delovalo teško. Zahvalio se podršci kojom je naša manifestacija doprinela zaštiti životne sredine.
Nakon priče o važnosti očuvanja prirode, usledila je svečana ceremonija uručivanja priznanja.
Prijatelj kreativnosti uručeno je onima koji su godinama najveća podrška Noći Reklamoždera i koji su tom podrškom najviše doprineli opštem podizanju popularnosti reklama kod publike i kvaliteta kod profesionalca. Nagradu ispred Reklamozdera uručila je Goga Grubješić, a nagradu je primila Ljubinka Zarubica direktorka funkcije za marketing i razvoj za privatne korisnike Telekoma Srbije.

Foto: Latif Adrović
– Noć Reklamoždera, koji dugi niz godina podržavamo, je maifestacija kada dolaze do izražaja neke lepše strane našeg posla. Tada sve industrije na jednom mestu pokazuju ono što su radile i obraćaju se svojim kupcima i korisnicima usluga. Tada se naš posao pretvara u umetonost. Zahvaljujem se organizatoru na ovom priznanju u ime kompanije Telekom Srbija- rekla je Ljubinka.
Grand Slam nagrada za neponovljiv doprinos razvoju industrije oglašavanja i marketinšku ličnost Srbije mts Noći Reklamoždera dodelio je Miši Lukiću regionalnom izvršnom direktoru Publicis-a One za Centralnu i Istočnu Evropu, jedanom od najistaknutijih stručnjaka iz oblasti marketinške i komunikacione industrije u Srbiji i Jugoistočnoj Evropi.

Foto: Latif Adrović
Grand slam nagradu za regionalni doprinos i podizanje standarda industrije oglašavanja uručio je Ekrem Dupanović ispred Media Marketinga Ivi Balent.
– Ako posao ne radiš srcem i sa strašću, ne možeš ga voleti ni u njemu uspeti. Ova nagrada nije samo moja, već pripada celom timu ljudi pored mene- rekla je Iva.

Foto: Latif Adrović
I na samom kraju večeri uručeno je još jedno važno priznanje „Legendarijum“ koje se daje za stvaraoca koji je svojom kreativnošću ostvario istorijski uticaj na standarde oglašavanja. Ova nagrada na predlog Instituta za istoriju oglašvanja posthumno je dodeljena velikanu marketinga Draganu Sakanu, a priznanje su primili njegovi sinovi Žarko i Lazar Sakan.

Foto: Latif Adrović
Nakon čestitki dobitnicima i premijernog prikazivanja filmova o zaštiti prirode, gde su svoju podršku u vidu naracije dali najveći holivudski glumci, cenjeni gosti su uživali u izložbi koja je bila posvećena Draganu Sakanu, u holu Kinoteke.
Uspešno ste se prijavili