Do skoro je u svetu mode važilo pravilo da zaziremo od komada na kojima se jasno vidi logo firme, a sada je to od čega smo bežali apsolutni hit! Gučijeva torba koju šetaju sve svetske modne ikone kriva je za povratak ovog trenda. Model „Dionysus“ ove sezone je definitivno najprodavaniji, a može se naći u više varijanti.
Napravljena je od kože sa jasno istaknutim loogom, a kako joj je popularnost rasla tako je dobijala i različiti dizajn. Prodaje se sa različitim printovima, cvećem, štrasom i mnogobrojnim aplikacijama pa je postala neizbežan detalj odevnih kombinacija trendseterki. Trend koji je nekada bio neprihvatljiv sada kada da je eksplodirao po ulicama svetskih metropola, a polularnost ove torbice je sve veća. Tako je ponosno nose Bijonse, Sijena Miler, Rouzi Hantington i modne blogerke koje diktiraju trend.
A photo posted by Neiman Marcus Bal Harbour (@trendsatbalharbour) on
Cena ovog „Dionysus“ aksesoara se kreće od 2. 250 do 2. 600 dolara, a novi modeli će dostići cenu od 3. 000. Model je napravljen i za dame koje preferiraju minimalistički stil, pa je Guči izradio i neutralnije, jednobojne varijante. Nama se dopada ovaj trend, a vaše mišljenje nam napišite u komentarima.
Uspešno ste se prijavili