Može još uvek da se probere dosta modela ukoliko ste dovoljno uporni i istrajni u ideji da nađete savršen model za sebe. Mnogi, čak i modni stručnjaci, savetuju letnje kupovine uoči ili posle sezone, ekonomičnije je i praktičnije. Elem, taj trend važi i u svetu, ne kupuju smao Srbi na rasprodajama.
Sada se u mnogim gradovima ide korak dalje, pa tako neko po sniženim cenama lansiraju nove modele baš u ovom periodu zbog forsiranja i favorizovanja kupovine mimo sezone.
U svetskim metropolama najveću pažnju izazivaju sniženja velikih modnih kuća, jer dosta njih se tek tad usudi dapriušti sebi neki komad sa potpisanog od strane svog omiljenog brenda ili modnog kreatora. Sada se okrećemo kupaćim kostitima. Ukoliko volite jednodelne, ovo će vama biti interesantno.
Poznata modna kuća Guči lansirala je novi model sa logoom starog branda po ceni od 380 američkih dolara. Pomenuti model se rasprodao i pored neobičnog upozorenja koje stoji na etiketi.
Naime, modna kuća je upozorila kupce da ovaj kupaći nije namenjen za kupanje u bazenu! Kontradiktornost?
Gucci’s sold-out $380 swimsuit can’t touch chlorine pic.twitter.com/XCMiT3dmJN
— Vishal Bhanwariya (@vishal7732) September 23, 2018
Mnogi su osudili ovaj model, jer zašto bi bilo ko kupovao kupaći koji ne sme u vodu?! Ali ti koji osuđuju su verovatno u manjini, jer se isti modela rasprodao preko noći. Savetuje se da se nosi na duboke pantalone, suknje, šorceve kao top i da ne sme da dolazi u kontakt sa hlorom zbog materijala od kojih je napravljen.
Da li biste vi kupili ovako nešto?
Pročitaj još:
Ove kupaće kostime potražite na sniženjima krajem sezone: Budite u trendu uz savete naših blogerki!
Da li biste za ovaj izum izdvojili 3000 dinara? Kišobran uz pomoć kojeg nikad nećete biti mokri!
Ona je i kraljica stila: Svojim kombinacijama unosi boje u svaki kišni dan!
Uspešno ste se prijavili