Pogotovo se obrađuju porodične teme u kojima su glavni akteri deca.
Neko bi možda rekao „na pogrešna vrata kucate“, ali zapravo nisu u pravu. Naša vrata su prava baš iz razloga što se misija Aska portala temelji na tome da smo mi vaša drugarica kojoj možete sve da kažete i koja je tu da vas sasluša, posavetuje ili pak, uputi na odgovarajuću adresu.
Kada su osetljive teme u pitanju, kao što su deca i njihov odnos sa roditeljima, najčešće dolazimo do dela „upućivanja na odgovarajuću adresu“. Vrlo često naši stručnjaci (socijalni radnici) daju odgovore punoletnim licima, ali šta kada vam se za pomoć obrati maloletnik?
Mi smo istraživali i došle do odgovora.

Foto: Profimedia
Početno rešenje je „dečija linija“ koja je otvorena za maloletna lica i mlade osobe 24 časa svakog dana u nedelji i anonimni su pozivi. Dakle, ukoliko vi sami ne želite da otkrijete identitet i broj sa koga zovete ne morate o tome da brinete. Broj telefona je: 116111, a ukoliko vam je lakše da pišete možete to da učinite elektronskim putem na njihovoj stranici.
Link stranice se nalazi OVDE.
Takođe, svi vi roditelji koji se možda i dalje niste oslobodili da javno kažete problem i pitate za savet, postoji „roditeljski telefon“, vama na raspolaganju od utorka do nedelje od 17 do 20 časova na broju telefona: 0800007000 . Na njihovoj stranici isto postoji opcija za slanje poruke ili mejla.
Link stranice nalazi se OVDE.
Da biste pomoć dobili, morate da je potražite. Olakšajte sebi i dopustite stručnom timu da vam pomognu.
Ne brinite, ne paničite sve može da se reši.
Uspešno ste se prijavili